İshal gibi bir sey olmuş bu saatte iki kere üst üste aşırı sulu kaka yaptı, ikinci yapışında kanda vardı pembemsi bi şekilde. Bugün her zaman yediğim şeyleri yedim ama alerji belirtisimidir? 6 aydır olmadı şimdi ortaya çıkabilir mi? Ek olarak konak var kafasında 1 ay önce başlamıştı, bazende mukuslu yapar doktor normal demişti sadece anne sütü alıyor. Çok moralim bozuldu bu kan nedendir?