Kizlar size birsey danismak istiyorum 6,5 ay once sezaryen dogum yaptim. Hala agdadan korkuyorum seyrek cikiyor tuylerim zaten.. acaba o dikilen kisma tuy dokucu krem sursem mi sizce bi zarari olur mu mikrop kaparmiyin. Oraya ne jilet ne agda istemiuorim korkuyorum 😔