Oglummcanimm Size alınan hediyeleri sosyal medyalarinizda paylaşır mısınız sürpriz olabilir çiçek yada normal herhangi hediyeler ❤ arkadaşlardan gelen eşiniz olur veya aileniz 😇
Busraata Oglummcanimm pahalı şeyler paylaşmam sadece çiçek paylaşımı yaparım,yada kutuda hoş görünen birşeyse digerleri gösteriş gibi geliyor bana.
Oglummcanimm Bety 5 yıllık evliyim eşim hiç özel günleri kutlamayı sevmez ama bu sene evlilik resmimizin olduğu yağlı boya tablosu yaptırmış
SheShines Şimdi “pahalı” paylaşınca gösterişlik diyenler var ama ozaman diğeri de öyle, pahalı olmaması gösterişlik değil anlamına gelmiyor. Zaten bişeyi paylaşıyorsak göstermek için paylaşmıyor muyuz? 😂 Basit olanı da paylaşırım pahalı olanı da 🤷🏼♀️
Oglummcanimm SheShines aynen doğru yaaa bence paylasan herkes mutluluğunu göstermek icn pyaslasio ama başkaları öyle görmüyor görgüsüz dyenler oluyor .🤭 aslına bakarsak normal resimde koysak çocuğumuzuda koysak oda gösterişlik o zaman olan var olmayan var hiç sosyal medya kullanmayalım o zaman
muhendisanne1 Bundan 3 sene evveline kadar paylaşırdım bazen ama o kadar saçma geliyor ki artık 🤷🏼♀️ Sanki birileri bizi bişeylere itiyormuş gibi , belki biri kendini eksik hissedecek belki birinin gözü kalacak belki belki belki hoş değil 🤷🏼♀️
Esdoel Oglummcanimm çiçek gelirse paylaşırım. Ama bu anneler gününde kesin paylasicam çünkü eşim en çok istediğim şeyi alacak. 4 senedir yalvarıyorum kızım var diye alandı sonra oğlum oldu o yüzden almadı. 3 gündür rüyama giriyor dün dedim anneler gününde al diye söz verdi bayramda İstanbul’a gidicem döndüğünüzde alırım dedi 🥰🥰🥰 su kaplumbağası alacak nisanliyken almıştı nasıl oynardım onunla bebek gibi ilgilenirdim evlendikten sonra hamile kalınca son aylara doğru ağrılarım cogalmisti eskisi gibi oynayamamistim sıradan bakımını yapıyordum ilgisizlikten kabuğuna çekilip ölmüştü nasıl ağladım. Hala resimleri durur bende 😥😥
Brokolilim Çiçek paylaşırım diğerleri gösteriş gibi geliyor denmiş çiçek gösterişe girmiyor herhalde 🤪
Oglummcanimm Brokolilim asıl o gosterise giriyor bnce normal şeyleri herkes alabilir kendi kendine 😂ama çiçek hiç kendine alan görmedim 🤭bana göre böyle
ikikoalaanasi Oglummcanimm paylaşmam çok absürt geliyor. Bir arkadaşım babasının aldığı iki kilo pirinçi bile koymuştu 🤭