Zeydmrrr bizde öyleydik canım uykusundan uyanıp ayaklarım ağrıyor diyordu hâlâ da diyor ilk doktor büyüme evresinde çok normal dedi ama sürekli uyaniyordu ağlayarak ortapediye götürdüm o da düz taban dedi ağrı yapabilir dedi yani sizde düz taban değilse büyümeden dolayı olabilir