Hanımlar biz bu ateşi düşüremiyoruz çocuk çıplak duruyor evde yatınca sırtı alev alıyor sanki nemli bez de değirmiyor hiç çok ağlıyor doktor calpol verdi gönderdi kanında bişey çıkmadı önerisi olan var mı 😭 uyumuyor yemek yemiyor 1 2 kaşık veriyorum öğürüyor hemen aç karnına lurup içmesi sıkıntı değil mi