Şuan 2 kızım da bu şekilde. İkisinin de kolunda serum kelebeği var. 6 gündür çekiyoruz. Doktorumuz bir 6 gün daha sürer dedi. Yatış verdi ikisine de ama ben ikisine nasıl bakarim,o yüzden kabul etmedim. günü birlik sabah akşam gidip serum veriyoruz. Tahlillerimiz de Rota çıktı. 6 günde eridi yavrularım.