papatyaannee bana da erken gibi geliyor kızım 6 aylık geceleri 3 yada 4 kere emmeye kalkıyor şuan için ayırmak pek mantıklı gelmiyor,odam da beşiğinde yatıyor zaten 1 yaşına kadar ayırmam diye düşünüyorum.Diğer büyük kızımı da 3 yaşında oda almıştım kendisine o zaman yattı kendi isteteyerek yattı zaten evet 3 yaş biraz geç oldu ama 😀Allahtan pek sorun yaşamadım.Tabi bebeğinizi en iyi bilen sizsiniz sizin kararınız