3-4 gün önce adet oldum bebeğim 3 ayına girecek. Emmesinde hiç bi problem yoktu. Şimdi ise acıktığında sol göğsümü kesinlikle istemiyo kendini yırtıyo ağzını kapatıpta emmiyo. Sağa geçiriyorum hemen tutuyo. Solda süt yok desem daha sol koluna alır almaz reddediyo sağ koluma geçirince sakinleşiyo. Gazı var dicem o zaman sağda neden ağlamıyo? Regl den sütün tadı değişir diyen var e sağdaki süt farklı mı ? Oturup ağlicam artık memeyi tamamen bırakır diye korkuyorum. 2 gündür bu şekilde neden olabilir Allah aşkına 😪