İyi geceler kızlar, şuan elim ayağım titriyor, bebeğim 5 aylık ve geçen ay 7 martta adet oldum bu ay daha olmadım 18 gün geçti diye test yaptım ve test pozitif cıktı, şok oldum emin olayım diye bir daha yaptım o da pozitif cıktı ne yapacağımı bilmiyorum şuan çalışıyorum ve bebeğime kaynanam bakıyor, çalışmam da gerekiyor eşimde şok oldu aldıralım dedi bende Bi an kaldım maddi manevi problemlerimiz de oluyo bu durumda 2. Cocuk cok erken oldu ne yapacağım 😓