USanaha kadar uyudu uyandı keyfi de yerind. Sabah emzirdim hemen öksürükle fışkırarak kustu. Doktorumuz isterseniz bir travma servisine götürelim dedi. Oradakilere anlattım herşeyi keyfi yerinde üzerinden zamanda geçmiş bizce gerek yok isterseniz çekeriz tomografi mama bence gereksiz radyasyon dediler eve geldik takip ediyoruz 🙏🏻