Merhabalar kızım 18 aylık ,bir yaşına doğru bir rahatsızlık geçirdi doktora götürdük doktorumuz muayene etmek isteyince kızım kaçmak istedi ve zorla muayene etmek durumunda kaldı doktorumuz. O gün bugündür yetişkin insanlardan korkuyor ,yabancı kimseyle iletişim kurmami istemiyor,ağlayıp bana sariluor ve ortamdan uzaklasmami istiyor,pandemi sürecinde de sürekli evdeydik asosyal oldu iyice,şu aralar sık sık dışarı çıkarmaya çalışıyorum alışsın insanlara diye,sokakta bir tanidik görsem konuşmama izin vermiyor bu konu hakkında fikilri olan veya herhangi bir psikiyatrist onerebilecek kimse var mı,çok üzülüyorum akrabalarımız bile göremez olduk teoefondan görüntülü bile konuşmama izin vermiyor korkuyor