Ikrazumra19 acemianne96 bende bi bluz bi pantolon takildim oyle cok elbise filan sevmiyorum cocukla rahat olmuyor ama bluz ve pantolon aldim
Ikrazumra19 acemianne96 tsk ederim sizde gule gule giyin 🙂 mutlu huzurlu gecirelimde saglikla 2 yildir hasret kaldik bayramlara
Sifakusu Hiç bişey almadım dolabımdan giyeceğim yine de mutluyum 💃 çünkü kızıma aldım hem bayramlık hemde yazın giyer diye