Hanımlar Merhaba!
Yazın gelmesiyle artık daha cok dısarı çıkmak ve daha cok dısarda beslemek demek😒
öğünlerini önceden yapıp kavanozlayıp kullanmak istiyorum iyi ve kötü tecrübeleriniz neler?
mesela et sulu veya tavuk sulu çorba kavanozlanıp sonrasında benmari ısıtılıp tekrar yedirilir mi yoksa o an tazeyken mi yenmesi lazım? Ispanak ve semizotunun tekrar ısıtılmıyacağını biliyorum sadece🙃
postu sabitlersek eğer daha çok kişiye ulaşabiliriz 🌺