Sdalkn ben egitimi kendim verdim.dogdugunda hic sallamadim 4.ayda uyku gerilemesi oldu o zaman alisti 5.5 aylikken birakacam bu böyle olmuyor dedim ve biraktik.oncelikle belli rutinlerimiz vardi dogdugundan beri önce güzel bir duş vucudunu yağlar saclarinj tarar ve uyku vaktinin geldiğini hava karanlikken gece ışık acilinca sabah olacağını anlatirdim her gece.gunduzleride hadi gündüz uykusu uyiyalim şöyle 1 2 saat falan diyerek konusurdum.oncelikle yanıma yatirdim müzik actim hafif rahatsiz etmeyecek tonda mamasini yedirdim o sira duş aldigi icinde mama yerken mayışıyordu zaten mama bitince emzigini verdim poposuna pat pat ufak ufak haareketler yaptim tabi huysuzlandi annecim uyumamiz lazim sallanmak çok kötü bise bence böyle uyuyabilirsin sakince konuşup ufak ufak öptüm sakinlestirdim eger çok huysuzlanirsa kucagima alip sakinlestirip tekrar yatiriyordum ilk zamanlar bu yatir kaldir dalan derken 45 dakika sürüyordu uyumasi 3.gunden sonra 20 dk 4.gunden sonrasi ise pat uyuyordu hemen.bu evre bitince artik bana cok alismadan ayni rutinleri yapip yatagina yatirip muzigi acip odadan cikiyordum eger coj huysuzlanirsa kendi yatağında 1 2 dk poposuna pat pat yaptim ama 15 saniye yapip durdum baktim huysuzlanacak devam ettim sonra yine durdum maksat onada cok alismasin diye.o gün bugündür suan 2.5 yasinda masallah uykum geldi der banyosunu yapar biseyler yemek isterse yer yatagina yatirir öper iyi geceler seni seviyorum der odadan cikarim hala müzikle uyur 🥲