ZzD İyi aksamlar kızlar. İki gün önce temizlik yaparken mutfakta 1 tane fare pisliği gördüm.Daha sonra çöpün etrafında biraz pisliğini vardı. Tüm eve baktık fare hiç bir yerde yok.Gece de yatak odasından sesler geldi sabaha kadar uyumadım. İki gündür kafayı yicem her seyden korkuyorum ve tiksiniyorum. Ne yapmam gerek lütfen bir fikir verin.Bir kac yere yapıştırıcı ve peynir koyduk ama henüz yememiş.
Ruzgar123 ZzD kötü bir duruö bende çok asırı korkarım karıncadan bile korkarım yani huylanırım yaz geldi kapı acamam ki arı girer die o derece tikliyim bence baska bir uerde kal 1 2 gün evin heryerine hemen hemen yapşkanlı peynir ne bırak birde ilaçlatın evi
Araseymen ZzD ayy 5 ay önce ilk defa oturduğum eve teras kat camdan girdi asla görmedim ben eşim ilk girdigu gece görmüş deli gibi evde fare aradi ama asla bulamadi bakmadigi yer kalmadi.kemiksiz olduklari icin heryere rahatca girip cikabiiliyorlar.ben evi terk edip eltime gitmiştim eşim tuzaklar kurdu heryere falan ama asla yakalanmadi köşe koltugun sandik içinden astari yirtip sungerlerine kadar girmiş attim çöpe o yüzden yenisini aldik.biz yakalayamadik nerden gitti nasıl gitti muamma.ben giderlerden gittiyse ordan geri gelir die cekvalf taktirdim kafam rahat pencereler sineklik var hep ay cok kotuydu ya evi kirkladik eşimle girmedik dışkı birakmadik yer birakmamisti.
Egelim ZzD Fare benim için fobi, geçen bizim katta görmüşler, gece olunca vesvese çöküyor üstüme. Bir süre gideceğiniz bir yer varsa, eşiniz komple evi ilaçlatsa olmaz mı? Her gün bu korkuyla durmaktansa.
Egelim Dilanzh Bir fare birde yılan, ömrüm boyunca görmek istemediğim 2 hayvan, ay gece gece bahsetmeseydik iyiydi 😀
Dilanzh Egelim ay sorma ya dusun empati bile yapamadim postu acan hanimefendiyle hemen daralma geldiii. Ayyyy😣😣
ZzD Kızlar siz hayal bile edemiyorsunuz ben onunla yasıyorum benmde iki tane fobim vardı fare ve yavru kedi tamda korkttugum beni buldu esim emniyet mensubu bir yere gidemem gece gündüz belirsiz calısıyor ailemde uzakta bayramda geldi malum yoksa inanın uyumuyorum odadan odaya giderken kapıları tıklayarak giriyorum sesten korkarmış
Araseymen ZzD kiz onunla yaşanmaz ki ya.ama gidecek yerde yok haklısın ne diyeyim bence sen ailene tatile git 1 hafta eşin evin heryerine yapışkan ve ilaç koysun illaki yer biryerde ölür.