Busearif Oğlum 1yas 4günlük hala dişimiz yok niye böyle anlamış değilim benmi sıkıntı yapıyorum yoksa normal mi
Birtekbirciftannesi Busearif hic dert etmeyin ikizlerim 14aylıklar bugün bir baktım ilk dişin ucu çıkmış😅
Zumramm04 Busearif benim kızımda bir yaşında 2 tane dişi var daha digerlerinde tık yok doktorum bana 18 aylık olana kadar normal demişti
Busearif Zumramm04 onu duydumda sağlık ocağında aile hekiminiz yerleri oluşmuş ama daha patlamamış dedi