Mommyyigit Kehribar kolyeyi ne zaman taktınız acaba boynunda riski değil mi ben çok korkuyorum var ama takamıyorum bebeğim 4 aylık henüz bir heves aldım öylece duruyor ya tutarsa boynunu sıkarsa diye korkuyorum
Efeninanasi Mommyyigit bende heves ettım aldım beş aylığız ama takamıyorum bebegımın boynunda kayboluyor daha boynu yok gıbı bısey tosunumun gıdısı var batacak dıye takmıyırum😀gömülüyor kolye boyunla kafa arasında😀
Oli Mommyyigit ben dört aylikken taktim boynuna . Salyamiz kesildi 5. Ayda dis cikardi fazla huysuzluk yasamadik. Salyasi dis artik ciktigi icin mi kesildi yoksa kehribar dan mi kesildi bilmiyorum 🤷♀️
Deletedmom27337 Mommyyigit tene değmesi gerekiyor. Ben bileklik taktım 25. Gün kolyeyi de arada takıyordum sonra fazla geldi gözüme . 2 ay önce bilekliğin kilit kısmınınkırdım yanlışlıkla yani 11 aylıkken taktım kolyeyi 2 aydır çıkarmadık
Hollymolly Efeninanasi ya biz dört aylığız iki dilimiz çıktı bile korkumdan takamıyorum. İz yaptı bi iki kere…
Mommyyigit Efeninanasi bende beklemedeyim ama takanlar var çevremde 3-4 aylıkken ben cesaret edemedim merak ettim 😂
esolinn Mommyyigit 4 aylıkken takmaya başladım ben. Valla biz de şok olduk bu kadar etkili olmasına gerçekten kesti