Benim kizim agir sarilik gecirdi…o da beni ememiyordu, cok sik ve bol beslemen lazim…
Ben sutumu sagip kasilla besliyordum…
Meme tutturmaya da calisiyorum…
Kesinlioe yeteri kadar yedirmeye calis… biraz zor bi surec ama, nekadar iyi beslersen, okadar cabuk atlatir insaAllah…
Allah yardimcin olsun, sagliktan ayirmasin🥰