TOSPAMMM17 Ayyy ölecem şu sızlamadan. Senelerdir çok çektim doğum da iki kere ameliyat oldum hala şu idrar yolu enfeksiyonunu atamadım. Çok yanıyo kaşınıyor sürekli tuvalete gidip yapamıyorum nabıcam ya
ntugbahas TOSPAMMM17 beyaz dut kurusunu kaynatıp her gün iki bardak içtim. 200 enfeksiyonum öyle düştü
TOSPAMMM17 ntugbahas düşüyor ama yine yükseliyo bi tedavisi yokmuş doktor söyledi sürekli düşüp yükseliyo nabacam hayatım boyunca böyle şeylerle mi uğraşcam