Zeynep1903 Selam canım 🥰 bizde 2,5 aylıkken doktorumuz “ gece 3,5 saati geçirmemeye çalış ” diyordu bende öyle yapıyodum bazen 4 saati buluyodu çünkü çok güzel uyuyodu gündüz uyumayınca ellemiyodum🤭 şimdi 4,5 aylık 4-5 saat uyuyo maşallah 🧿 kilo alımı iyiyse gece uykusunu uyusun uyanana kadar derler genelde canım