Kocakgiller Sefaserpil tofisa’dan 2 eşofman takımı 1 elbise 2 eşofman altı aldım hepside çok makul fiyatlara gayet iyilerdi pişman olmadım. Ama bu saydıklarımi alalı ortalama 2,3 sene oluyor 😊 şimdi nasıldır bilemem
nefesinannesi33 Sefaserpil ben bi ferace bi de elbise aldım çok kaliteli bişey beklemeyin açıkcası bi daha da alışveriş yapmam zaten
Sherlockholmes Sefaserpil bir eşofman takımı almıştık hiç ama hiç beğenmedim yeri kötü kalitesiz pijama gibi, ama güzel bir pijama gibi değil yani. Bir daha almam, ucuz etin yahnisi yenmez dedirtti. LCW candır diyorum kendi adima