Yaklaşık 1.5 ay önce doğum yaptım bı kaç gün önce ev temizliği yaptım dip köşe sonrasın d sezeryan dikiş yeri ile kariny arasında sağ tarafta şişlik oldu dokununca oturup kalkınca ağrıyor bugün doktora gittim dikişin düğüm olduğu yee dedi ultrason da sadece kontrol amaçlı istedi ama randevu bulamadım ultrason için içimde pek rahat değil böyle şeyler yaşayan var mı ?