Cankuzumcpy Kızlar 8 ay sonra regl oldum ama kahverengi ve çok az normalde çok fazla olurdum normal mi bu?
Betull95 Cankuzumcpy doğumdan sonra adet gün sayısı vs değişebiliyor anormal bir durum olduğunu sanmıyorum bir sonraki ayı bekleyin yine dediğiniz gibiyse kafanıza takılırsa doktora gözükürsünüz
Betull95 Cankuzumcpy yerleşme kanaması pembe ya da açık kırmızı olur diye biliyorum isterseniz bekleyin ama kafanıza çok takarsanız bi test alırsınız