Zeliff Streptekok hiiiğh hiiiğh diye mi😂 hoşuna gidiyor o ses nedense bebeklerin. Benim kızımda yapıyordu
nefesinannesi33 Streptekok 3 ay 7 günlük kızım var sesini gülerken çıkardığı sesleri yeni yeni fark ediyor bazen bağırıyor bazen hastaymış gibi inliyor ama keyfi yerinde oluyor sesini keşfettikçe daha farklı sesler çıkartıyor sizinki de öyledir kesin
Streptekok Zeliff evet canım yaa hiiiiiiigggggg🤭🤭🤭 acaba diyorum bi yeri mi sızlıyor fln ama genelde gülerken yapio
Streptekok nefesinannesi33 muhtemelen öyledir ama ben çok panik oluyorum hemen bisey mi oldu ,bi yeri mi ağrıyor diye düşünmeden edemiorum