Evet bizim de öyle oldu . Çoğu zaman yanılma oluyormuş şükür bizim de öyle oldu. Sarılık veya açlık gibi durumlar değeri yanlış gösterebiliyormuş. Yine de ihmal etmeyin ama erken teşhis de bu tür hastalıklar İçin çok önemliymiş tedavisi açısından. İçinizi ferah tutun.