Kızlar cuma günü rotanın 2. Dozunu olduk. Asıdan 3 saat sonra kanlı ishal basladı. Bagirsak dügümlenmesi olabilir siye cocuk acile yönlendirdiler. Ultrason rontgen kana bakıldı viral virus ası virus etkisi yapmiş olabilir denildi. Günde 14 15 kez kanlı ishal yapıyor. Ben de o da perisan olduk. Pişikte başladı. Kızım 5 aylık. Ası sonrası bunları yasayan oldu mu? Ne yapabilirim ne zaman gecer yorum yazarsanız cok iyi olur 🌸