giss Cicibebe verıyor musun ara ogunlerınde 2 tane felan meyve püresi ile vb seyle karıstırararak 7 aylık
Dedimolabilir giss hunnap ın var cok guzel tadida icerigi de guzel ondan kullaniyorum hala digerleri aşırı sekerli.
Mevr1241 Ay ben çok karşıydım zararlı diye asla vermedim şimdi sabah uyanıyor gidip eline alıp yiyor 😅
kuzey-21 giss şekersiz olan bar keçiboynuzu ben bundan veriyordum arada bir. Tadı yok zaten. Diğerleri çok tatlı.
BirVeraAnnesi35 giss kızım 2 buçuk yaşında hiç vermedim değil 7 aylık… evde kendim yaptığım çok oldu ama hazırı eve sokmam
Merveayazz giss hiç hazır vermedim çok şekerli onlar. Evde kendim yapıyordum küçükken. Şuan zaten yemiyor
Teachrr Milupanınkinden 2 tane sadece kahvaltıda veriyorum. Evde yapıyım dedim ama çalışıyorum ve oda çok sağlıklıda gelmedi ve tatsız tuzsuz oldu