Tecrübeli anneler, sezeryan doğumdan sonra vajinit olmuşum, o zamandan beri şikayetlerim artınca doktora ancak gidebildim evimi taşımak zorundaydım o ara onla uğraşırken çocuğumu ihmal etmemek için kendime dikkat edemedim neyse en sonunda teşhis. Vajinit koyuldu, şu an doktorum fitil verdi ama bebeğim 2 ay 11 günlük fitili gece koyuyoruz ve hiç kalkmadan uyumamış lazım sabaha kadar nasıl kalkmayacagiz emzirmek için mecbur kalkıyoruz… Böyle durumda naptınız , lütfen destek😏