cigdemkrkmz Yere bişi düşüyor, tvden kütleme sesi geliyor birden zıplıyor bazen korkup kısa bi ağlıyor bişey olur mu ?
Gokcennderenn cigdemkrkmz benim de kızım öyle ellerini sariyorum ben sıçramasın diye hapşırma öksürük de bile oluyor bizde
GSevilay65 Gokcennderenn bende yaşadım ağlayarak uyaniodu bende agliodum ne zaman geçecek die esim ve doktor 4. Aya kadar bekle dedi olur dedi…! Çok şükür azaldi bitmek üzere ama oksurur sesinde ve ya başka anı seslerde sadece uyanio geri yatio :) çok şükür cigdemkrkmz
incitanesii cigdemkrkmz brbeğiniz sanırsam küçük. O arakarda duyma duyusu gelişmeye başladığı için en ufak sesleri bile algılıyorlar. Yani bi atak dönemi ama korkmayın çabuk geçiyor 😄
Gokcennderenn GSevilay65 doktor bana da öyle dedi mora refleksi gibi bişey dedi onu beklycem 4. Aya kadar çocuk emiyor beni öksürmeye korkuyorum sıçrayacak diye inadına da gıcık tutuyor:) yatarken bı yarım kundak yaptım kolları sadece şimdi miss bazen o kundağı delip ellerini çıkartıyor ama napim:) bende dedim evladım rahat etsin sarmayim falan nerdee :)
GSevilay65 Gokcennderenn eşim ve annemde kundak yapalım dedi bende yarım kundak yaptım uykuya daldiginda ellerini cikriodum işe yaradi..ama bı kaç gün yaptım sadece geceleri gündüz kundak yapmiodum çok sıkmiodum bide gevşek yapiodum