Hanımlar merhabalar 👋 bebeğim 7 ay 25 günlük . Henüz desteksiz tam oturamıyor , oturduğu zman da hep elleriyle ayaklarını tutuyor tam dil oturmuyor . Bikaç dakika sonra da yıkılıyor . Sizce normal mi? Yoksa bi doktor kontrolünden geçmesi gerekir mi ? Gecikmiş midir gelişimi acaba ? Ha birde sürekli geri geri sürünüyor 😌popoyu kaldırıyor bacakları kaldırıyor ileri tam gidemiyor 🤩birazcık komik durumları da var tabi 🤭ilk bebeğim internette 8 . Ayda desteksiz oturması lazım diyince korktum da biraz 🫣