elcn4139 gece beslenmesini kesmek ve uyku eğitiminde buldum ben çareyi. 1 yaşında gece beslenmesini kestim. Uyumadan emziriyordum emerek uyuyordu sadece. İlk 1 hafta zor geçti tabi uyanmalar devam etti uyandıkça su verdim. Açlıktan değil memeyi ağzında tutup uykuya dönmek için kullanıyordu beni. Su içirip yatırdım. 15 aylık olunca uyku eğitimi (bazılarına göre çocuğa işkence ) verdim. Diğer türlüsü bana işkence oluyordu . Gün verimsiz geçiyordu. Tek bakıyorum bebeğimi 15 günlükten beri. Eşim gece kalkıp bakmıyor çünkü. Ağlaya ağlaya öğrendi uyumayı ama ağlamalar sadece 5 günde bitti. Yatağa koyunca uyumaya başladı direk. 18 aylıkken tam olarak adapte oldu hadi uyumaya gidiyoruz deyince suluğunu alıp yatağına kendi gitmeye başladı. Uyku arkadaşını alıp yatıyor. Bende kitap okuyorum ona. İyi geceler seni seviyorum deyip öpüyorum çıkıyorum odasından. Sabaha kadar uyuyor . 6da kalkıyor ama olsun gece uyuyoruz en azından 😬