Hanımlar bebeğim 13 kilo iri yarı normalde çift yönlü hafif bi arabam vardı fakat markete pazara traktörün bile girmediği yerlerde berbat kullandığım için arabam kırıldı 🙄 yeni bi araba almam lazım ama bebeğim bebek arabasında kalkıp gitmek binmek istemiyor alacağım araba yük taşımalı çift yönlü olmalı bu çok önemli çünkü bebeğim alerjik bi bebek havadan nem kapıp hasta oluyor bende rüzgarlı bi deniz kenarı şehirdeyim rüzgara karşı süremem ve beni görmediği zaman kalkıp bana dönmek istiyor ☹️ Baston düşündüm ama bebeğim bebek arabasında uyuyor 🥹 off offf çok kararsızım nolur bana bişe diyin