Minikkmr Hanımlar şu an bebeğim uyuyor 4 aylık 2 dk bir sıçrıyor beşiği sallanıyor o derece. Neden olabilir ki ilk defa boyle oldu
anayimbenn Minikkmr yanında bağırdınız mı ya da yksek sesle tv falan gün içinde yaşadıklarını rüyalarında tekrar ediyorlarmış
1lina1anne Minikkmr benim kizimda oyleydi videosunu cekip gosterdik kundak yapin yarim kundak oyle kendisinide uyandirir
Wonderm Canım uyku myoklonisi mi ne öyle bi şey var. Benim bebeğimde vardı 5 aylık civarı ben epilepsiden şüphelenmiştim aynı dediğin gibiydi sonra geçti kayboldu şükür. Videosunu çekip doktora göstermeni tavsiye ederim ben öyle yaptım
Wonderm Minikkmr benimde 5 aydan önce yoktu. Pozisyonunu değiştirmeyi deneyin ama önce bi video alın. Sıçrayınca uyanıyor mu? Benimki uyanıp ağlıyordu ya da gözlerini açıyordu
Minikkmr 1lina1anne teşekkürler hic kundak yapmadım doğduğundan beri bunu yarın da yaparsa kundak deneyecegim
1lina1anne Minikkmr bir sure devam eder o anne karnindaki hissi verebilirsiniz dedigim gibi yarim kundak ama ayaklari degil 🤗