Palestinianbride Nildemir canım lütfen yanlış anlama ama 1100 tl imiş yeni fiyatı 800 ü veren 300 daha verip yenisini alabilir artık ister kullan ister kullanma bir ürün kutusu açıldığı an yarı fiyatına düşüyor:((
Minikprensannesi Nildemir 900 küsür lira bende aldım oglum sevmeyınce geri verdim biraz daha uygun olabılır fiyatı
Nildemir 2405 1100tlye almıştım 800tlye satmayı düşünüyorm kutusuyla beraber nerdeyse hiç kullanılmadı oğlumu da yatırdığım zaman altına hep battaniyesini serdim herhangibir yıpranma yada bir çizik dahi yok
Nildemir 2405 1100tlye almıştım 800tlye satmayı düşünüyorm kutusuyla beraber nerdeyse hiç kullanılmadı oğlumu da yatırdığım zaman altına hep battaniyesini serdim herhangibir yıpranma yada bir çizik dahi yok
Nildemir 1100tlye almıştım 800tlye satmayı düşünüyorm kutusuyla beraber nerdeyse hiç kullanılmadı oğlumu da yatırdığım zaman altına hep battaniyesini serdim herhangibir yıpranma yada bir çizik dahi yok
Nildemir https://www.akakce.com/ana-kucagi/en-ucuz-joie-sansa-otomatik-salincak-fiyati,280284536.html
Nildemir Palestinianbride doğru haklısın ama hiç kullanmadığım için bu fiyatı yazdım kargo parasını da benim vereceğimi düşünerek
Nildemir MinikBezelyem_09 başka nasıl görüşebiliriz facebook da kullanmıyrm MinikBezelyem_09 instagram da kullanmıyrm
MinikBezelyem_09 Nildemir WhatsApp var ama onuda nasıl yapıcaz burdan tlf numarası yazmak bilemedim 🤷♀️
Nildemir MinikBezelyem_09 başka nasıl görüşebiliriz facebook da kullanmıyrm MinikBezelyem_09 instagram da kullanmıyrm