Istanbul01 Kızlarrr bekarlığımda 6 yıllık bi çalışma hayatım oldu ve 2500 günüm oldu primim. Bu parayı geri almak istiyorum ama alabilir miyim alan var mı acaba 😊
Bulutbey Istanbul01 biz bir müvrkklimizin mirasçıları için dilekçe vermiştik. Çocuk vefat etmişti. Ailesi de primleri talep etmişlerdi.ama sonucundan haberim yok işten ayrıldım. Bir avukata danışın en iyisi.