QueenMommm Yoğurt mayalayayim dedim kızıma sütü kaynattım sonra ılımaya ya bıraktım içine 2 yemek kaşığı yoğurt koydum kapattım ağzına sardım sarmaladım şimdi baktım hala süt olmayacak mı acaba saat 7′de yaptım
Znurr QueenMommm ben sabaha kadar bekletiyorum. Sabah tekrar bakın olmazsa artık peynir yaparsınız onunla
Minikbirbaby QueenMommm olmaz canım benim yaptıklarımda olmuyordu herkes parmağını yakacak gibi olsun diyordu bende sicakken yapıyordum tutmuyordu. Parmağını şok içine bebeğini yıkayacak su gibi düşün ben öyle yapıyorum oluyor ☺️ yoğurdu da ılıyan sütle biraz açıp öyle koy süte
Beren-2020 QueenMommm inanki bende ilk başta yapamiyordum😄 hep cıvık tutuyordu. Ama eğer sulu gibiyse ve süt sogumussa fırını aç kısık derecede 30 dk dursun sonra fırını kapat sabaha kadar beklesin olur bence
QueenMommm 1ana1bebe yoğurdun içine önce biraz süt koydum sulandırdim sonra sütün içine koyup karıştırdım
Hep_mi_uykusuz QueenMommm Bence ocaga koyun ama.parmağiniz icine sokun durun tam iliyinca kesilmeden kapatin ben yaptm 1 2 kez soguk gekmistir sut