asli_poyraz adeda 2 yas almıstm 20 aylıkken canım o bitti 3 yası aldım simdi. Tam 29 aylık. Kitapları cok sever zaten. Gun ıcınde yatarken uyanınca arada hep kitap okuyoruz ama konusmaya gelince tık yok. Benden ılgılısı yok cebremde ama herkesin cocugu konusuyor. Kendimi ovmek İcin demiyorum görenlerde söylüyor, senin gibi ilgilisinı gormedkk diyorlar. Ya sırf kızım İcin calısmıyorum.Bide masallah bilmediği yok hal boyle olunca herkes sasırıyor. Bulunduğum sptmanda 2 yasında bir cocık var bu aralar bir araya getirmeye calısıyorum onla oynuyor sarılıp opuyor. Ama daha konusma yonınde bise giremedim. Mama meme demeyi bırakmıştı simdi yine arada soyluyor. Bak mesela srkdasımın cocukları hep TV izliyor. Masallah bulbul gibiler. Ben kızıma sadece aksama yemegıını yedırırken ızletıuorım gunde yarım saati gecmıyor.ama konusmuyor iste ne yaptıysam yok