Benim oğlumda 25 aylık bi poyraz :) konuşma acısında bizimkide öle şakır şakır konuşmuyor canı isterse ikili cümle sayısı az belli kelimleeri kullanıyır hep 2 yaş kontrole götürdgümde doktor bi sıkıntı görmedgini söyledi erkekllerin dil baglari da geri de olduğunu söyledi kızlara göre cevremde gerçekten cok kız cocugu var hepsi şakır şakır konusuyor tabi biraz üzülüyorum inşallah konuşacaklar bizim poyrazlarda:)