Konu önemsenmeyecek bir konu değil yalnız. Kesinlikle doktor takibi gerekir. Doğuştan bıngıldagi kapalı olan ya da erken kapanan bebekler için cerrahi müdahale gerekebiliyor. Bunu endişe etmeniz için söylemiyorum takibini aksatmayin diye söylüyorum. Bazı basit önlemler var mesela, yeğenimde yaşadık açıklığı küçük buldu doktoru, kapanmaya başlamış d vitaminini kes dedi. Bu bile bir önlemdir. Yeterli geldi bu önlem ve sorunsuz atlattı. Baş çapı tabi ki önemli, ama bıngıldak açıklığı da bir o kadar önemli. Yengemgilin komşusunun oğlu da öyleydi bişey olmadı denecek bir konu değil özetle.