Merhabalar herkese 21 günlük bir oğlum var.Bas çevresi 35 cm doğdu.2 hafta sonra sağlık ocağında olctuklerin de 33cm dediler.İnternette baktığımda 35 cm olması gerektiği yazıyordu.Bas çevresi küçüklüğü mikrosefali hastalığı olabileceği yazıyordu.Boyle bir durumla karşılaşan oldu mu acaba