Bebeğim 5 aylık oldu 3 aylık ken ağlama krizleri başladı ara ara çok feci bir şekilde durup dururken ağlamaya başlıyordu haftada ¾ gün krizi tutuyordu geçen hafta her gün sabahtan akşama kadar ağladı en sonunda doktora gittik her yerine baktı bir şey bulamadı diş büyük ihtimalle dedi 6 saat e bir ağrısını bekleme den düzenli şurubunu ver dedi şimdi çok şükür ağlama nöbeti olmuyor ama yine huzursuz çoğu zaman 🤕 dişi çok rahatsız ediyor belli.. kehribar kolyesi gerçekten işe yararmı yada başka yöntem?