Handee16 iğrenç bi mama benim çocuğumu mahvetti doğum yapalı 15 gün oldu onu başlattı hemşire ilk defa duydum onu bende çocuğum koyu sarı kusmaya başladı onuda geçtik bi gaz yapıyor 1 saat çıkaramıyorsun ve bu sefer seni fazla emmiyor çocuğun midesini bozuyor. Yerinde olsam mama kullanacaksam bilindik marka alırım aptamil sma gibi. Eve geldim çöpe attım hastanede zorla verdirdiler. Bide bana diyor bu çocuğun ağzında nie sarı birikintiler var ne verdin de böyle kusmuk birikti dedim verdiğiniz mamadan sonra böyle oldu hayır olmaz ondan sen başka bişi verdin diyip durdu.