Kızlar. 32 aylık oğlum var bugün tuvalet eğitimine başladık ben götürdüğüm de çiş yapıyor iki kere kaçamak oldu bugün söylemedi konuşmasını biliyor anne çiş geldi anne çiş var yada kaka var geldi gibi cümle kurabiliyor fakat bana söylemiyor sürekli bana söylemesi gerektiğini söylüyorum ama demiyor sizinkiler ne zaman söyledi ve kaç güne öğrendiler acaba