Tweetyy Kizlar 5 ay dolunca baslatacak sanirim doktorumuz tadımlara. 6.aya girmiş oluyor ama doldurmuyor henüz boyle mi başladınız yoksa 6.ay bitince mi? Ilk 6 ay sadece anne sütü vermekti düşüncem boyle olunca 5 aylıkken baslmis oluyoruz dimi
Tweetyy iremyaman dr önerisiyle mi? Sut mu alıyordu sadece? Ben 6 diye odaklanmisim 5 ay bile erken geldi 🙈
Tweetyy Beklenenhuzur tam 6 ay dolunca baslamissiniz o zmn. Ya doktoruma baska bisey için mesaj attım da 5.ayda ek gıdayla birlikte başlarız yazmis. Kontrole Gidince gorusucem:/