Sevilayaslhn Arkadaşlar tayinimiz çarşambaya çıktı, orda yaşayanlar yada fikri olanlar yazabilir mi? Nasıl bir yer, yaşam şartları nelerdir, nerelerden ev tutulabilir :)
Annesininprensesi55 Sevilayaslhn 19 mayıs olsaydı kolay derdim de çarşamba İn köyüne çıktıysa çok zor diye duydum karışık yolları ulaşım sıkıntısı var diye duydum merkezini gördüğüm kadarıyla çok da zor değildi seneler önce tabi ama köyleri bayaaa sıkıntı diye biliyorum eniştem oralı ve köye gitmek için kendi köyüne bide bayaa sıkıntı yaşıyor bilmeyen biri 10 kişiye sorsa gene zor Allah yardımcınız olsun
Merve Sevilayaslhn Çarşamba çok gelişti insanlarını bilememde 😂 merkezi filan çok güzel küçük Samsun gibi🥲