adengunes Merhaba happy Kids anneleri 💛 Bebişlerinizi ne zaman yürüteçe koymaya başladınız? Bilgi ve cevaplarınızı paylaşırsanız çok sevinirim 🙏💛
Nimetdogann adengunes 8 aylıkken bensiz hayatta durmuyordu bir süre koydum şuan 11 aylık uzun bir süredir kullanmıyoruz bence çok gereksiz bir alet annem ilk çocuğumda almıştı gereksiz dediğim halde ikisinde de doğru dürüst kullanmadım çok faydalı bir şey değil bence ya çocuk dengede durmayı unutuyor hep öne doğru eğiyor kendini
6107 adengunes doktorumuz yürüteç geç yürümesine sebeb olur biraz tembellik yapar önermiyorum illa bişey alacaksan hoppala al onda zıpladıkları için dengede durmaları bebek gelişimi için çok iyi demişti. Bizde öyle yaptık. İyi ki almadık. Şuan 8 aylık kızım.
mry0909 6 aydan sonra kullandım ama kızım pek sevmedi. Bir iki kere dısarıda site önünde kullandı. En son iki gün öncede sitenin önünde yürüteçle ıkı basamaklı merdivenden düştu yuzu sıyrıldı. Ondan beri cin gözüküyor gözüme daha da kullanmam.