Moonlightttt 10.ay atağında zatn uyumazdi,hepten uykusuz artık. Bir de rahatsizlanirsa nasıl dayanacak diye endiseleniyorum
Hercai88 Aşı sonrası ateş ya da ağrı yaşamadık biz. Aşı yeri baya şiş ve kızarık tı ama oğlum mızmızlanmadı ellediğim zaman tepki vermedi canı yanmadı heralde 🤷♀️