humeyra1408 Henüz boy abdesti almamışken bebeğiniz emmek isterse emziriyor musunuz? Emzirmek doğru mudur?
Halimea humeyra1408 ben emzirmedim , emzirmemde o durumda , ama yanlıs degilsem göğsünü temizleyip verebilirsiniz diye duydum.
Brc89 humeyra1408 Dini olarak bir sakınca yok diye biliyorum sonuçta çocuk o arada aç mı kalsın mantıklı olanda emzirmek bence ama mümkün olduğunca da temizlenip emzirmek vicdanen insanı daha da rahatlatıyor tabi
Tofki humeyra1408 Aglasa bile 3 dakika suruyor girip cikmam sabunlanmadan hemen firlar gusul abdest alir emziririm
BuluttBey Yani istemezdim emzirmek ama bu durumda kalıp birkaç defa emzirmek zorunda kaldım. Mümkün oldukça abdest almadan emzirmek istemem
humeyra1408 Tofki bazen hiç durmadığı olabiliyor acil durumlar için sordum yoksa bende o şeklide yapıyorum normalde
Derya-Anne humeyra1408 geçenlerde 1-2 hafta falan oluyo oğlum uyanmıştı sakinlestiremeyince mecbur göğsümün ucunu 3 defa yıkayıp emzirmiştim. Ilk defa böyle bisey geldi başıma
humeyra1408 Derya-Anne yani bende aslında hep abdest alıp emzirirdim benim de ilk defa geldi başıma İnternete baktım emzirilebilir yazıyodu emzirdim ama aklıma takıldı yine de diğer anneler nasıl yapıyor öğrenmek istedim
sufulele humeyra1408 tabi ki emzirmemek daha uygun olur ama 4 mezhepte de bunla ilgili aksi bi hüküm yok yani yikayip emzirebilirsiniz
humeyra1408 sufulele teşekkür ederim bende normalde abdest alıp emziririm ama acil bi durumda emzirdiğimde bi sorun olur mu onu öğrenmek istedim