Kızlar merhaba,
Biz eylül 2020 de sünnet olduk. Baya oldu sünnet olalı. Çok şükür sorunsuz oldu kanama vs olmadı ağrısız oldu oğlum 1,5 yasındaydı. Sonrasında ağrı falanda olmadı 1 haftaya hassasiyet falan geçti.
ama gelgelelim pipinin halka kısmındaki deri tam anlamıyla iyileşmedi. Orada sanki hep bir fazla deri var gibi duruyo. Sünnetten birkaç ay sonra şişlik gibi geliyordu bize gerçektende pipinin çevresi şiş gibiydi. Doktora sorduk şişlik cocuktan cocuga değşir geçme süresi dedi . Kalıcı şişlik yoktur dedi bizde rahat ettik birkaç arkadaşımda sünnet sonrası geç iyileşme olur demişti. Ama suan baya oldu sünnet olalı ama o fazla deri hep orda duruyo. En kısa zamanda doktora götürücem. Başına böyle birşey gelen oldumu?