Naciyeylmz Üzerine kahve beyazlatıcı mi yoksa nesguik mi yapiosunuz kaç bardak süt şeker teşekkür ediyorum
Sevda_ak Naciyeylmz üzerine kakao döküyorum onun üstünede çikolatayı rendeleyip koyuyorum enfes oluyor
balmom Naciyeylmz ben yaptım çok güzel di 🤤 ama tarif aklımda yok muhtemelen nefis yemek tarifleri indi, kakaoya pudra şekeri ekleyip açtım ben
Babybloom Naciyeylmz ben çikolata rendeliyorum, ankarada çok beğendiğimiz bir yer bu şekilde servis yapıyor ve çok beğeniyoruz. Denemek isterseniz tavsiye ederim
elisam_07 Üzerine kakao ve nesguit karışımı döküyorum zaten tadını veren nesguit canm ogun yaptım gayet lezzetliydi . Büyük. Borcama 3 bardak süt ekledkm 1 bardak suyun üstüne